Vítejte v centru zákaznické podpory

S cílem zefektivnit podporu pro řešení zákaznických požadavků a naše lepší služby, používáme systém zákaznické podpory. Každému požadavku je přiřazeno jedinečné identifikační číslo požadavku, které můžete použít k online sledování stavu vyřizování Vašeho požadavku. Pro Vaše informování máme k dispozici kompletní archivy a historii všech zákaznických požadavků. Platná e-mailová adresa je nezbytná pro založení zákaznického požadavku.

Vytvoriť nový tiket


Uveďte čo najviac detailov, aby sme Vám mohli pomôcť. Ak chcete aktualizovať predchádzajúci tiket, prihláste sa prosím.

Kontrola stavu tiketu


Zabezpečujeme archiváciu všetkých Vašich požiadaviek a žiadostí o podporu s ich kompletnou s odpoveďou.

Prosím čakajte!

Prosím počkajte... bude to chvíľka!